0

~saje nk share~

Posted by lina yazid on 8:19 PM
saje je nk share..

mungkin bg org umur 20an ni adalah zaman yg best untuk dorg..
tp bg aku..bkn semua nya best..ada yg tak best nye..

umur: 20 thn
mase umur ak 20thn ni..ak bkwn dgn ramai org,baik lelaki mahupun perempuan..
kdg2 ak keluar umh pg,mlm br ak blk..mmg mcm bdk xde umh gak la ak time ni..
ckp mak ayah,ak tolak tepi..ckp kakak abang,lg la ak wt dunno je..
nk dijadikan cite, adela satu masa ni,ak ngn sorg kwn ni,tua dia 2thn dr ak..
ktorg plan nk overnight..tgh duk lepak kt dataran tgk2 lampu..
de la satu benda yg kwn ak ni wt..mmg start pd ari tu smpi skrg ak benci dia..
mmg xnk dgr or tgk muka dia lg da..

umur: 21 thn
mase umur ak 21thn ni..ak bkwn dgn kwn kpd kwn ak..
just kwn melalui sms je..tgk muka pn x prnh..
da lbh krg sebulan dua ktorg kwn..bg ak,bila ak bkwn ni,xde istilah 'specialfrenz'..
tp bg bdk tu,ak ni 'specialfrez' dia..hello..knl pn dr sms je weh..
lg la ak xpikir ko tu sape2..bile tau yg ak ni kwn2 je ngn dia..
mula la marah2 ak,tengking2 ak..hoi!! type mcm ko la yg ak benci...!!!
mmg smpi skrg pn ak xnk dgr & xnk tau psl ko...

umur: 22 thn
mase umur ak 22thn ni..ak de azam nk berubah..nk jd baik..xmau jd mcm dulu lg..
ak juz bkwn ngn bdk2 skolah ak yg dulu,kwn2 time kecik & bdk2 uitm yg sma kelas ngn ak..
yg lain,ak 'blacklist' awal2 lg..alhamdulillah..ak bjaya wt spt yg ak azam kn..
de jgk kwn2 skolah ak dulu kenen2kn ak ngn kwn2 dorg..tp nk wt cmne..
ak ni mmg da jnis xde perasaan punya bdk..huhu..minta maaf je la ye..

huhu..ituje yg ak nk share..bkn nye ade benda pn..hehe..saje je share..

0

PuiSi CiNta

Posted by lina yazid on 9:00 PM
cinta kerana RUPA,
cinta yang PURA-PURA,
bila meningkat usia,
cinta LAYU bersama..

cinta kerana WANG,
sangat MUDAH TERBANG,
ADA WANG hati pun sayang,
TIADA WANG cinta melayang..

cinta kerana PANGKAT,
cinta yang TIDAK LEKAT,
manakn bisa dapat berkat,
jika hanya memandang DARJAT..

cinta kerana ILLAHI,
itulah CINTA HAKIKI,
rasa cinta yang TIADA MATI,
bersemi lagi di SYURGA FIRDAUSI..


*cr: diarihati.com


0

kenapa?? mengapa??

Posted by lina yazid on 9:47 PM
haish..pening & sangat lah tidak faham..


apa lah sebab nya sampai awak buat muka macam tu..
apa lah sebab nya sampai awak langsung tak nak bercakap dengan saya..
apa lah sebab nya sampai awak anggap macam saya tak ada di depan mata..


penat tau tak saya terpaksa tengok muka awak yang macam tu..
kalau ada yang tak puas hati, just cakap je terus terang..
tak payah nak buat muka..


penat tau otak saya berfikir dari mana datang nya punca terjadi semua tu..
penat tau hati saya pendam pandangan mata & mimik muka awak tu..

0

doaku

Posted by lina yazid on 12:23 AM
Ya Allah, 
Tutupkan perasaan aku terhadap dia 
yang tidak menghargai dengan sedaya usahaku sekalipun,
Dan titipkan dan bukakanlah perasaanku terhadap dia 
yang tidak pernah jemu menunggu 
walaupun sedaya usahaku menolaknya..


*cr: frens

0

Maksud Pemberian/Hadiah Lelaki Kepada Perempuan

Posted by lina yazid on 10:43 PM
JAM TANGAN Tanda mengingati setiap masa dan waktu,
CINCIN Tanda ikatan kasih yang abadi,
GELANG Tanda mesra,
RANTAI LEHER Ikatan cinta yang perlu perhatian,
SUBANG Tanda penghargaan dan penghormatan,
KASUT Sentiasa mengambil berat/prihatin,
PAKAIAN/KAIN Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu,
PAYUNG Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi,
MINYAK WANGI Tanda cinta,
BINGKAI GAMBAR Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan,
BUKU Bersifat terbuka dan bertolak ansur,
BUNGA Tanda perkenalan dan tanda sayang,
COKLAT Semanis cintamu,
LAGU/CD/KAD UCAPAN Mengabadikan cinta dan kenangan,
SEJADAH DAN AL-QURAN Tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat,
HANDPHONE Tandanya kau jangan lari dari ku...Aku akan mencari mu walau dimanapun (melainkan kalau handphone itu ditutup),

Tetapi hadiah yang paling di nanti²kan oleh setiap perempuan adalah..

MASUK MEMINANG dan NIKAHI dia Tandanya dia serius n betul² ikhlas mencintai kamu.. :))

0

sukar nya..

Posted by lina yazid on 7:20 AM
kadang kala memang sukar untuk kita memuaskan hati orang..
kadang kala usaha yang kita lakukan itu akan dipandang enteng 
& seperti tiada makna di mata orang tersebut..

adakah salah aku jika seseorang itu tidak berpuas hati dengan apa yang aku lakukan??
atau mereka sengaja ingin menguji sejauh mana tahap kesabaran & keupayaan diriku..

tiada apa yang dapat aku lakukan, selain dari memohon kepada mu Ya Allah..
& aku cuba untuk meningkatkan lagi usaha ku 
agar segala yang diinginkannya tertunai..

0

TQ frenz~~

Posted by lina yazid on 8:12 PM
thanks a lot to my beloved frenz..
mmg ak ni cpt glabah,panik,stress dgn semua benda.. =.=


thanks for your quick response for my sms..
didn't even think that i'll got that quick response from you..
thanks also for gave some advice..
it help me a lot.. ^_~


terkejut gak coz ko leh lak membuang masa ko utk call ak..
padahal problem ak tu mmg jauh dr kerja2 ko weh..^_^

0

SwEeT~~

Posted by lina yazid on 6:03 PM
i'm not looking for a perfect someone.. :)
i don't even care about the looks.. ;)
don't really even care about the wealth.. ^_~
i love deeply..
without certain standard.. ^_^




but there's just 1 thing that i'm wanting from HER to be.. =I




HER SHOULD BE.. :/






AFRAID OF LOSING ME... n_n


cr: ujang a.k.a muhammad azizee bin alias..

~saje nk share~

saje je nk share..

mungkin bg org umur 20an ni adalah zaman yg best untuk dorg..
tp bg aku..bkn semua nya best..ada yg tak best nye..

umur: 20 thn
mase umur ak 20thn ni..ak bkwn dgn ramai org,baik lelaki mahupun perempuan..
kdg2 ak keluar umh pg,mlm br ak blk..mmg mcm bdk xde umh gak la ak time ni..
ckp mak ayah,ak tolak tepi..ckp kakak abang,lg la ak wt dunno je..
nk dijadikan cite, adela satu masa ni,ak ngn sorg kwn ni,tua dia 2thn dr ak..
ktorg plan nk overnight..tgh duk lepak kt dataran tgk2 lampu..
de la satu benda yg kwn ak ni wt..mmg start pd ari tu smpi skrg ak benci dia..
mmg xnk dgr or tgk muka dia lg da..

umur: 21 thn
mase umur ak 21thn ni..ak bkwn dgn kwn kpd kwn ak..
just kwn melalui sms je..tgk muka pn x prnh..
da lbh krg sebulan dua ktorg kwn..bg ak,bila ak bkwn ni,xde istilah 'specialfrenz'..
tp bg bdk tu,ak ni 'specialfrez' dia..hello..knl pn dr sms je weh..
lg la ak xpikir ko tu sape2..bile tau yg ak ni kwn2 je ngn dia..
mula la marah2 ak,tengking2 ak..hoi!! type mcm ko la yg ak benci...!!!
mmg smpi skrg pn ak xnk dgr & xnk tau psl ko...

umur: 22 thn
mase umur ak 22thn ni..ak de azam nk berubah..nk jd baik..xmau jd mcm dulu lg..
ak juz bkwn ngn bdk2 skolah ak yg dulu,kwn2 time kecik & bdk2 uitm yg sma kelas ngn ak..
yg lain,ak 'blacklist' awal2 lg..alhamdulillah..ak bjaya wt spt yg ak azam kn..
de jgk kwn2 skolah ak dulu kenen2kn ak ngn kwn2 dorg..tp nk wt cmne..
ak ni mmg da jnis xde perasaan punya bdk..huhu..minta maaf je la ye..

huhu..ituje yg ak nk share..bkn nye ade benda pn..hehe..saje je share..

PuiSi CiNta

cinta kerana RUPA,
cinta yang PURA-PURA,
bila meningkat usia,
cinta LAYU bersama..

cinta kerana WANG,
sangat MUDAH TERBANG,
ADA WANG hati pun sayang,
TIADA WANG cinta melayang..

cinta kerana PANGKAT,
cinta yang TIDAK LEKAT,
manakn bisa dapat berkat,
jika hanya memandang DARJAT..

cinta kerana ILLAHI,
itulah CINTA HAKIKI,
rasa cinta yang TIADA MATI,
bersemi lagi di SYURGA FIRDAUSI..


*cr: diarihati.com

kenapa?? mengapa??

haish..pening & sangat lah tidak faham..


apa lah sebab nya sampai awak buat muka macam tu..
apa lah sebab nya sampai awak langsung tak nak bercakap dengan saya..
apa lah sebab nya sampai awak anggap macam saya tak ada di depan mata..


penat tau tak saya terpaksa tengok muka awak yang macam tu..
kalau ada yang tak puas hati, just cakap je terus terang..
tak payah nak buat muka..


penat tau otak saya berfikir dari mana datang nya punca terjadi semua tu..
penat tau hati saya pendam pandangan mata & mimik muka awak tu..

doaku

Ya Allah, 
Tutupkan perasaan aku terhadap dia 
yang tidak menghargai dengan sedaya usahaku sekalipun,
Dan titipkan dan bukakanlah perasaanku terhadap dia 
yang tidak pernah jemu menunggu 
walaupun sedaya usahaku menolaknya..


*cr: frens

Maksud Pemberian/Hadiah Lelaki Kepada Perempuan

JAM TANGAN Tanda mengingati setiap masa dan waktu,
CINCIN Tanda ikatan kasih yang abadi,
GELANG Tanda mesra,
RANTAI LEHER Ikatan cinta yang perlu perhatian,
SUBANG Tanda penghargaan dan penghormatan,
KASUT Sentiasa mengambil berat/prihatin,
PAKAIAN/KAIN Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu,
PAYUNG Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi,
MINYAK WANGI Tanda cinta,
BINGKAI GAMBAR Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan,
BUKU Bersifat terbuka dan bertolak ansur,
BUNGA Tanda perkenalan dan tanda sayang,
COKLAT Semanis cintamu,
LAGU/CD/KAD UCAPAN Mengabadikan cinta dan kenangan,
SEJADAH DAN AL-QURAN Tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat,
HANDPHONE Tandanya kau jangan lari dari ku...Aku akan mencari mu walau dimanapun (melainkan kalau handphone itu ditutup),

Tetapi hadiah yang paling di nanti²kan oleh setiap perempuan adalah..

MASUK MEMINANG dan NIKAHI dia Tandanya dia serius n betul² ikhlas mencintai kamu.. :))

sukar nya..

kadang kala memang sukar untuk kita memuaskan hati orang..
kadang kala usaha yang kita lakukan itu akan dipandang enteng 
& seperti tiada makna di mata orang tersebut..

adakah salah aku jika seseorang itu tidak berpuas hati dengan apa yang aku lakukan??
atau mereka sengaja ingin menguji sejauh mana tahap kesabaran & keupayaan diriku..

tiada apa yang dapat aku lakukan, selain dari memohon kepada mu Ya Allah..
& aku cuba untuk meningkatkan lagi usaha ku 
agar segala yang diinginkannya tertunai..

TQ frenz~~

thanks a lot to my beloved frenz..
mmg ak ni cpt glabah,panik,stress dgn semua benda.. =.=


thanks for your quick response for my sms..
didn't even think that i'll got that quick response from you..
thanks also for gave some advice..
it help me a lot.. ^_~


terkejut gak coz ko leh lak membuang masa ko utk call ak..
padahal problem ak tu mmg jauh dr kerja2 ko weh..^_^

SwEeT~~

i'm not looking for a perfect someone.. :)
i don't even care about the looks.. ;)
don't really even care about the wealth.. ^_~
i love deeply..
without certain standard.. ^_^




but there's just 1 thing that i'm wanting from HER to be.. =I




HER SHOULD BE.. :/






AFRAID OF LOSING ME... n_n


cr: ujang a.k.a muhammad azizee bin alias..

Copyright © 2009 .:i mY mE minE:. All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.