0

uNcLe oH uNcLe~~

Posted by lina yazid on 9:04 PM
rabu: xdpt dtg la ptg ni..esk blh? PAGI-PAGI sy smpi..
khamis (tengah hari): nti PETANG-PETANG SIKIT,sy ADA SENANG,sy smpi..
(ape kate u datang ESOK je?? ) =.= 


khamis (petang): sy x dpt dtg la ptg ni..sy sakit perut..ESOK PAGI-PAGI sy msti mau jmpa kmu..
(betul jgk ckp janet..dia dtg esk..) ^_^

jumaat (pagi): kamu pergi mkn jam brp? jam 2 kmu dtg ofis ka? PETANG sy kasi adjust time pergi jmpa kmu..
(haish..u tau x..dsbbkn u,keje sy t'gendala tau..) @_@



masuk pagi ni..sudah dua kali saya tersalah dail no telefon..haish..
itulah uncle,lain kali janganlah asyik buat panggilan masuk ke telefon saya..
panggilan uncle tu akan jadi panggilan terakhir dalam senarai tu..
tengok..kan dah jadi no bertuah..kena kacau pagi-pagi ni..huhu.. =p

p/s: uncle..jangan marah tau..nanti kena jual.. hehe


haish..uncle ni..pagi-pagi sudah bising suruh itu suruh ini..huhusaya sudah selesai benda yang uncle suruh saya buat..tapi uncle satu pun belum selesaikan perkara yang saya minta uncle buat..ni tak adil!! huhu..lagi satu, permintaan yang paling baru tu tak dapat nak ditunaikan sebab orang yang berkenaan tiada..kalau uncle paksa saya buat cepat-cepat pun,tak ada gunanya..sebab orang yang berkenaan pun tiada..harap maklum..


p/s: bawa bersabar wahai uncle.. biar lambat,asal selamat.. =p




*antara status2 yg ak post kt FB..disebabkan oleh sorg uncle nih..huhu*

0 Comments

Post a Comment

uNcLe oH uNcLe~~

rabu: xdpt dtg la ptg ni..esk blh? PAGI-PAGI sy smpi..
khamis (tengah hari): nti PETANG-PETANG SIKIT,sy ADA SENANG,sy smpi..
(ape kate u datang ESOK je?? ) =.= 


khamis (petang): sy x dpt dtg la ptg ni..sy sakit perut..ESOK PAGI-PAGI sy msti mau jmpa kmu..
(betul jgk ckp janet..dia dtg esk..) ^_^

jumaat (pagi): kamu pergi mkn jam brp? jam 2 kmu dtg ofis ka? PETANG sy kasi adjust time pergi jmpa kmu..
(haish..u tau x..dsbbkn u,keje sy t'gendala tau..) @_@



masuk pagi ni..sudah dua kali saya tersalah dail no telefon..haish..
itulah uncle,lain kali janganlah asyik buat panggilan masuk ke telefon saya..
panggilan uncle tu akan jadi panggilan terakhir dalam senarai tu..
tengok..kan dah jadi no bertuah..kena kacau pagi-pagi ni..huhu.. =p

p/s: uncle..jangan marah tau..nanti kena jual.. hehe


haish..uncle ni..pagi-pagi sudah bising suruh itu suruh ini..huhusaya sudah selesai benda yang uncle suruh saya buat..tapi uncle satu pun belum selesaikan perkara yang saya minta uncle buat..ni tak adil!! huhu..lagi satu, permintaan yang paling baru tu tak dapat nak ditunaikan sebab orang yang berkenaan tiada..kalau uncle paksa saya buat cepat-cepat pun,tak ada gunanya..sebab orang yang berkenaan pun tiada..harap maklum..


p/s: bawa bersabar wahai uncle.. biar lambat,asal selamat.. =p




*antara status2 yg ak post kt FB..disebabkan oleh sorg uncle nih..huhu*

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2009 .:i mY mE minE:. All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.