0

bengang!!

Posted by lina yazid on 11:15 PM
haish..bengang betul la ak..
nk ckp ak salah cakap kat dia ni..rasanya tak mungkin la..
sebab dah lebih dari 3 orang ak tanya perkara yang sama..
dan jawapan yang ak terima pun sama..
nak cakap ak ni budak baru and x pernah buat benda tu, memang betul la..
tapi kalau senior2 yang ak tanya tu bagi jawapan yang sama,
tu dikira miscommunication jugak ke??
aduyai!!!

0 Comments

Post a Comment

bengang!!

haish..bengang betul la ak..
nk ckp ak salah cakap kat dia ni..rasanya tak mungkin la..
sebab dah lebih dari 3 orang ak tanya perkara yang sama..
dan jawapan yang ak terima pun sama..
nak cakap ak ni budak baru and x pernah buat benda tu, memang betul la..
tapi kalau senior2 yang ak tanya tu bagi jawapan yang sama,
tu dikira miscommunication jugak ke??
aduyai!!!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2009 .:i mY mE minE:. All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.