0

kAwAn

Posted by lina yazid on 7:05 AM
aku ade 2 orang kawan di tempat kerja yang aku anggap sebagai kawan..dan bukannya kawan sekerja..
sorang lelaki & sorang lagi perempuan..yang lelaki tu tua 3 tahun dari aku.. yang perempuan lak sebaya dengan aku..& dorang berdua ni ada beberapa persamaan..

kawan lelaki
dia ni lain dari yang lain..nak kata alim tak jugak..sebab bagi aku dia ni macam budak laki yang lain..
tapi dia lebih sikit sebab dia pentingkan akhirat berbanding duniawi..bagus pe..dapat gak aku kongsi pendapat dengan dia..susah wo zaman sekarang nak jumpa kawan macam ni..sebab tu aku cakap dia ni lain..dia ni kadang2 tu sengal2 alam + masuk air sikit..kelakar pun dia jugak..dia ni,kalau orang cakap A,dia buat A+B..hehe..tapi yang best nya, kalau orang ajak ponteng,dia memang joint venture sama..hehe..best kawan dengan dia ni..banyak bagi nasihat/pendapat..tak rugi kawan dengan dia ni..

kawan perempuan
dia ni kawan yang aku sayang..sebab aku boleh kongsi ape je dengan dia..pasal family,kawan,office,cintan-cintun (walaupun aku single,takde teman lelaki istimewa) dll..kitorang bebas nak cakap pasal ape je..dia ni pun sama macam kawan laki aku tu..sengal2 alam + masuk air..memang kena la kitorang bertiga..macam2 yang kitorang celotehkan kalau daha jumpa bertiga..hehe..sorang suka mengusik,sorang tak tahan kena usik, yang sorang lagi aiman tak kesah..elok la tu..masing2 gilo..haha

0 Comments

Post a Comment

kAwAn

aku ade 2 orang kawan di tempat kerja yang aku anggap sebagai kawan..dan bukannya kawan sekerja..
sorang lelaki & sorang lagi perempuan..yang lelaki tu tua 3 tahun dari aku.. yang perempuan lak sebaya dengan aku..& dorang berdua ni ada beberapa persamaan..

kawan lelaki
dia ni lain dari yang lain..nak kata alim tak jugak..sebab bagi aku dia ni macam budak laki yang lain..
tapi dia lebih sikit sebab dia pentingkan akhirat berbanding duniawi..bagus pe..dapat gak aku kongsi pendapat dengan dia..susah wo zaman sekarang nak jumpa kawan macam ni..sebab tu aku cakap dia ni lain..dia ni kadang2 tu sengal2 alam + masuk air sikit..kelakar pun dia jugak..dia ni,kalau orang cakap A,dia buat A+B..hehe..tapi yang best nya, kalau orang ajak ponteng,dia memang joint venture sama..hehe..best kawan dengan dia ni..banyak bagi nasihat/pendapat..tak rugi kawan dengan dia ni..

kawan perempuan
dia ni kawan yang aku sayang..sebab aku boleh kongsi ape je dengan dia..pasal family,kawan,office,cintan-cintun (walaupun aku single,takde teman lelaki istimewa) dll..kitorang bebas nak cakap pasal ape je..dia ni pun sama macam kawan laki aku tu..sengal2 alam + masuk air..memang kena la kitorang bertiga..macam2 yang kitorang celotehkan kalau daha jumpa bertiga..hehe..sorang suka mengusik,sorang tak tahan kena usik, yang sorang lagi aiman tak kesah..elok la tu..masing2 gilo..haha

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2009 .:i mY mE minE:. All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.