0

kenapa ek?? sebab...

Posted by lina yazid on 8:49 PM
agak2nya la kan, apa yang akan ko cakap..
kalau aku bagitau kat ko kenapa aku buat macam tu..
hmm..nak gak tengok reaksi muka bila ko tau hal disebaliknya kan..
hmm..


*aku buat macam tu sebab tak nak bagi orang lain
tengok yang bukan hak nya..itu je..*


kalau ko tengok dan fikirkan betul2..mesti ko dah tau kenapa..


tak dapat lagi apa yang aku maksudkan??


uniform keje tu kan 'fit' kat badan..nama pun girls' cut punya pattern..
so,ko pun tau aku tengah cari barang kat dalam tu kan..
kalau aku duk tonggeng2..tak ke nampak sebahagian belakang badan aku tu..
walhal..bahagian tu kan aurat bagi seorang perempuan..
yang mana ianya halal bagi ibubapa & suami nya sahaja..
ko pun tak nak kat aku kan kalau ko dah nampak aurat aku..
bagi korang budak lelaki..mesti korang cakap aku tak suci lagi
sebab dah tunjuk aurat kat orang yang bukan muhrim..


faham dah sekarang??


apalah..benda yang senang pun ko boleh tak faham dan tak nampak..

0 Comments

Post a Comment

kenapa ek?? sebab...

agak2nya la kan, apa yang akan ko cakap..
kalau aku bagitau kat ko kenapa aku buat macam tu..
hmm..nak gak tengok reaksi muka bila ko tau hal disebaliknya kan..
hmm..


*aku buat macam tu sebab tak nak bagi orang lain
tengok yang bukan hak nya..itu je..*


kalau ko tengok dan fikirkan betul2..mesti ko dah tau kenapa..


tak dapat lagi apa yang aku maksudkan??


uniform keje tu kan 'fit' kat badan..nama pun girls' cut punya pattern..
so,ko pun tau aku tengah cari barang kat dalam tu kan..
kalau aku duk tonggeng2..tak ke nampak sebahagian belakang badan aku tu..
walhal..bahagian tu kan aurat bagi seorang perempuan..
yang mana ianya halal bagi ibubapa & suami nya sahaja..
ko pun tak nak kat aku kan kalau ko dah nampak aurat aku..
bagi korang budak lelaki..mesti korang cakap aku tak suci lagi
sebab dah tunjuk aurat kat orang yang bukan muhrim..


faham dah sekarang??


apalah..benda yang senang pun ko boleh tak faham dan tak nampak..

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2009 .:i mY mE minE:. All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.